آموزشگاه پرورش قارچ طلوع طلایی

به نام خدا
تولید قارچ یکی از پرسودترین مشاغل کشاورزی جزو تولیدات گلخانه ای بی نیاز به نور طبیعی است.حرفه پرورش دهنده قارچ یکی از مشاغل شناخته شده و دارای کد بین المللی تحت گواهینامه مهارت است و برای این رشته دیپلم مهارت فنی و حرفه ای صادر می گردد.طی سالهای اخیرتولید قارچ بعنوان شغلی سودآور شناخته شده و مورد توجه زیادی قرار گرفته و هم اکنون ایران یکی از صادر کننده گان مطرح قارچ در منطقه خاورمیانه محسوب می شود. در اطاق متروکه ، انباری، زیر زمین، حتی گوشه ای از یک پارکینگ امکان کاشت قارچ فراهم میباشد. برای دیدن نمونه از یک تولیدی کوچک با ما تماس بگیرید.
طلوع طلایی اولین آموزشگاه ومرکزخدمات مشاوره قارچ کشور از 1375 مطابق با قوانین سازمان آموزش فنی و حرفه ای توسط کارشناسان رتبه خبره و تولید کننده نمونه باسابقه، با اجرای دوره های آموزشی کاملا علمی و عملی از تولید تا فروش همراه با مشاوره متوالی آماده انتقال فنون مدیریت و راه اندازی کسب و کار در رشته تولید قارچ به علاقمندان می باشد.
هنر جویان دوره دیده در آموزشگاه طلوع طلایی پس از طی دوره آموزش تا دست یابی به استقلال شغلی از مشاوره رایگان و آنلاین ۲۴ ساعته کارشناسان متخصص و خبره آموزشگاه طلوع طلایی برخوردار خواهند شد. حمایت و پشتیبانی ما از هنرجویان در زمینه احداث و راه اندازی کارگاه تولید قارچ، مشاوره در خرید مواد اولیه، اطلاع رسانی در خصوص قیمت فروش , و تضمین خرید محصولات تولید شده از طریق معرفی به کانال فرابورس و توزیع کنندگان عمده قارچ در سراسر کشور می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

انجمن قارچ

انجمن قارچ

انجمن تولیدی طلوع طلایی

 انجمن تولیدی قارچ متشکل ازافرادی است که جهت افزایش سطح تولید قارچ با یکدیگر همکاری دارند این انجمن متشکل از افرادی است که مدیریت آموزشگاه قارچ طلوع طلایی اقای مهندس عبد الحمید طلایی زاده را جهت ارائه روش های علمی و عملی در زمینه تولید و توزیع و بدست آوردن فن آوری های نوین تولید قارچ را پذیرفته و با یکدیگر تبادل افکار و تشریک مساعی می نمایند اعضای این انجمن تولید کنندگان ، توزیع کنندگان ، محققان در زمینه صنعت قارچ در سطح کشور می باشند که با میل خود به عضویت این انجمن در آمده و تقاضانامه اولیه را تقدیم مدیریت آموزشگاه قارچ طلوع طلایی نموده اند . اهداف این انجمن بالا بردن سطح تولید قارچ در کشور است و مبالغ دریافت شده از اعضا صرف تبلیغ ، ترویج و تحقیق در این زمینه می شود . مبالغ دریافت شده بابت حق عضویت در صورت انصراف قابل استرداد نمی باشد .

 خدمات انجمن طلوع طلایی

  1. اعضای انجمن می توانند از آرم قارچ طلوع طلایی بعنوان یک برند معتبر جهت تولیدات خود استفاده نمایند .
  2. اعضا می توانند از تابلو قارچ طلوع طلایی با آرم ویژه استفاده نمایند .
  3. خرید محصولات کلیه تولید کنندگان تحت پوشش انجمن طلوع طلایی ضمن معرفی به بورس قارچ تضمین می گردد .
  4. اعضا انجمن تعهد می نمایند در صورت نیاز اطلاعات خود را در اختیار یکدیگر قرار داده و امکان بازدید سایر اعضا از تولیدی خود را فراهم نمایند .
  5. در مواقع بحران در تولید و فروش اعضا ملزم به اجرای روش های علمی و اصولی پیشنهاد شده از سوی مدیریت انجمن آقای مهندس عبد الحمید طلایی زاده در جهت رفع بحران می باشند .
  6. چنانچه هر یک از اعضا ۳ ماه متوالی از پرداخت شارژ انجمن خودداری نماید عضویت آن شخص ملغی شده و حق هیچگونه اعتراضی ندارد .

مدارک مورد نیاز جهت عضویت در انجمن طلوع طلایی

  1. فرم تکمیل شده (تقاضانامه اولیه)
  2. یک برگ رونوشت شناسنامه و مجوزهای تولید (در صورت وجود)
  3. دو قطعه عکس 
  4. فیش بانکی به مبلغ ۳۵۰۰۰۰۰ ریال بابت حق عضویت بعلاوه شارژ ماه اول (شارژ ماهیانه ۳۵۰۰۰۰ ریال) به شماره حساب جاری ۰۱۰۱۶۸۴۸۵۴۰۰۱ سپهر صادرات به نام آقای مهندس عبدالحمید طلایی زاده. جهت پرداخت انلاین لطفا اینجا کلیککنید.

جهت عضویت در انجمن با دفتر مرکزی تهران به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۳۱۱۱۸ و یا با ما تماس بگیرید.

انجمن قارچکاران کشورانجمن قارچکاران


  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • رعنا یزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی