آموزشگاه پرورش قارچ طلوع طلایی

به نام خدا
تولید قارچ یکی از پرسودترین مشاغل کشاورزی جزو تولیدات گلخانه ای بی نیاز به نور طبیعی است.حرفه پرورش دهنده قارچ یکی از مشاغل شناخته شده و دارای کد بین المللی تحت گواهینامه مهارت است و برای این رشته دیپلم مهارت فنی و حرفه ای صادر می گردد.طی سالهای اخیرتولید قارچ بعنوان شغلی سودآور شناخته شده و مورد توجه زیادی قرار گرفته و هم اکنون ایران یکی از صادر کننده گان مطرح قارچ در منطقه خاورمیانه محسوب می شود. در اطاق متروکه ، انباری، زیر زمین، حتی گوشه ای از یک پارکینگ امکان کاشت قارچ فراهم میباشد. برای دیدن نمونه از یک تولیدی کوچک با ما تماس بگیرید.
طلوع طلایی اولین آموزشگاه ومرکزخدمات مشاوره قارچ کشور از 1375 مطابق با قوانین سازمان آموزش فنی و حرفه ای توسط کارشناسان رتبه خبره و تولید کننده نمونه باسابقه، با اجرای دوره های آموزشی کاملا علمی و عملی از تولید تا فروش همراه با مشاوره متوالی آماده انتقال فنون مدیریت و راه اندازی کسب و کار در رشته تولید قارچ به علاقمندان می باشد.
هنر جویان دوره دیده در آموزشگاه طلوع طلایی پس از طی دوره آموزش تا دست یابی به استقلال شغلی از مشاوره رایگان و آنلاین ۲۴ ساعته کارشناسان متخصص و خبره آموزشگاه طلوع طلایی برخوردار خواهند شد. حمایت و پشتیبانی ما از هنرجویان در زمینه احداث و راه اندازی کارگاه تولید قارچ، مشاوره در خرید مواد اولیه، اطلاع رسانی در خصوص قیمت فروش , و تضمین خرید محصولات تولید شده از طریق معرفی به کانال فرابورس و توزیع کنندگان عمده قارچ در سراسر کشور می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خاک پوششی

خاک پوششی


CASING SOIL




خاک پوششی در تولید قارچخاک پوششی

 خاک پوششی و خاک دهی

خاک دهی روی کمپوست جهت تشکیل کلاهک قارچ ضروری است. بدون خاک پوششی قارچ تولید نمی شود. دونوع خاک پوششی در ایران کاربرد بیشتری داشته و یافت می شوند:

الف) پیت یا اسفنگنوم Sphangnum : ( چمن پوسیده) این خاک سبک است و تهویه خوبی دارد.

ب ) ماس Mus یا خاک باتلاق، این خاک سنگین است و رطوبت را به خوبی حفظ می‌کند.ترکیب ۵۰ درصد خاک پیت و۵۰ درصد خاک ماس دارای بافت خوبی است که معمولا با سنگ گچ نیز ترکیب می شود.

خصوصیات خاک پوششی 

 خاک پوششی نوعی خاک با منشا گیاهی باتلاقی یا آتشفشانی است و دارای بافت اسفنجی و کاملا متخلخل است.مهمترین خصوصیت خاک پوششی ظرفیت جذب اب ان است.خاک پوششی دارای ظزفیت جذب آب بسیار بالاست و بسختی آب جذب می‌کند بنابراین بسختی آب از دست می‌دهد.PH خاک پوششی حدود ۷ است و شور نیست.

جهت سفارش خاک پوششی لطفا اینجا کلیک کنید

خاک پپوششی در تولید قارچخاک دهی روی کمپوست

 

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • رعنا یزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی